COMPUS DE
Cristi Vieru
10.1.2017
No items found.

Top 5 branduri în 2016 pentru flotele auto ale companiilor

Dintre cele peste 3.000 de autovehicule pe care Business Lease România le furnizează în cadrul contractelor de leasing operațional pentru diverse companii, până la 40% sunt marca Dacia, cu modelele Logan, Duster şi Dokker. Brandul Ford ocupă următoarea poziţie în top, urmat de Hyundai, Skoda şi Volkswagen.

Atunci când o companie se decide cu privire la structura flotei auto, ţine cont de factori precum bugetul alocat şi valoarea reziduală, dar şi imaginea companiei este un factor luat în considerare. La fel şi politica auto a companiei, care stabileşte pentru fiecare poziţie tipul de autovehicul pe care un angajat şi-l poate alege.

În topul autovehiculelor second hand, vândute în 2016 din parcul Auto Market, se află brandurile Dacia, Hyundai şi Volkswagen. La momentul vânzării, autovehiculele au avut o vechime medie de 37 de luni.

Dacă pentru angajaţii ca cei din vânzări sau din departamentele tehnice, alegerea unui autovehicul de serviciu se bazează pe nevoile poziţiei, pentru angajaţii de pe poziţiile de management sau executive regulile sunt mai puţin restrictive, ei putând să îşi aleagă dintr-o gamă mai variată de branduri, echipare sau culori. Astfel, în topul brandurilor preferate de management în 2016 se numără Volkswagen cu modelele din clasele superioare ca Passat CC sau Tiguan, BMW (X3 şi Seria 3), Ford şi Hyundai, dar şi mărci ca Toyota sau Audi.

În ceea ce priveşte tipul de carburant, şi în 2016 s-au ales în procent de 90% autovehicule pe motorină. Acest tip de autovehicule sunt preferate de companiile care le folosesc zi de zi, atât în oraş cât şi pentru distanţe mari, ele având un consum redus de combustibil şi durata de viaţă a motorului este mai mare decât la cele pe benzină.

Responsabilitatea socială a companiei şi protecţia mediului fac în continuare parte din valorile companiilor. În 2016 flotele auto au fost compuse din autovehicule cu emisii scăzute de CO2, la standardele Europene Euro 5 şi Euro 6. Acest tip de autovehicule fiind eficiente și din punctul de vedere al consumului de combustibil, rezultă astfel un cost total al proprietății mai mic.

Business Lease îşi demonstrează grija pentru mediul înconjurător prin introducerea unei proprii clasificări a autovehiculelor, bazată pe emisiile CO2 :Clasele de eficienţă Business Lease. Clasificarea începe de la litera A, cea mai eficientă şi se încheie la litera G (cea mai puţin eficientă clasă). Business Lease recomandă folosirea autovehiculelor din Clasele de eficienţă Business Lease A, B sau C. Astfel, companiile au ales în 2016 autovehicule, peste 60%, din clasa energetică B. O pondere ridicată în componenţa flotelor o au şi autovehiculele din clasele energetice A şi C.

În cazul autovehiculelor pentru angajaţii din poziţii medii, culorile alb sau argintiu sunt cele mai des întâlnite. Acestea sunt, de asemenea, şi culorile potrivite unui fundal pentru personalizarea autovehiculelor cu elementele de identitate ale companiilor. Autovehiculele managerilor, de obicei, nu sunt persoanlizate sau doar au elemente subtile. Culorile favorite sunt cele care creează o imagine de lux şi eleganţă, precum argintiul și negrul sau albastrul închis.

CONTACT

Lăsați-ne contactul dvs. și vă vom suna
Mulțumim. Mesajul dvs. a fost recepționat.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Mulțumim. Mesajul dvs. a fost recepționat.
Oops! Something went wrong while submitting the form.