Business Lease a intrat pe piața românească la sfârșitul anului 2014. Într-un interviu exclusiv cu Business Arena, Ioana Grigore a subliniat faptul că compania și-a manifestat interesul pentru această piață încă din 2006-2007, însă după declanșarea crizei financiare, investițiile în piețele noi au fost suspendate. "Ca urmare a experienței Business Lease pe piețele din Europa Centrală și de Est, România ne-a oferit așteptări mari, dar corecte. Intrarea noastră târzie pe piață a avut un impact asupra câștigurilor rapide, însă Business Lease are planuri pe termen lung și 2017 este, până acum, dovada că suntem pe drumul cel bun ", a spus ea.
Întrebată să detalieze noile elemente pe care Business Lease le poate aduce piețelor locale de management al flotelor și leasing, Ioana Grigore a subliniat faptul că compania a oferit produse și servicii inovatoare într-o industrie cu o istorie îndelungată. "Modelul de business și procesele sunt similare cu cele ale altor concurenți, dar noi excelăm în inovație, în tehnologie și în serviciile furnizate. În prezent, avem două domenii de diferențiere: oamenii noștri și instrumentele folosite. Avem oameni foarte devotați, cu o experiență de peste 10 ani în automotive și furnizarea de servicii și totodată avem posibilitatea de a utiliza noi instrumente care au fost dezvoltate pe baza istoricului nostru pe piața olandeză, a utilizării și a feedback-ului țărilor din Europa Centrală și de Est ". Acest lucru oferă companiei noastre o poziție privilegiată, deoarece poate beneficia de know-how-ul olandez și de instrumentele de predicție a industriei, însă totodată poate învăța din încercările și greșelile de pe alte piețe din Europa Centrală și de Est, a explicat Ioana Grigore.
Compania s-a extins prin deschiderea unei sucursale în Cluj-Napoca în luna mai. "Am ales Clujul să fie următoarea noastră destinație, pentru că are un potential mare de afaceri și o comunitate olandeză de afaceri foarte activă. Dacă totul merge conform planului, vom lua în considerare deschiderea mai multor sucursale în viitor. Între timp, continuăm să ne concentrăm asupra afacerii noastre principale.
Business Lease Romania a încheiat anul trecut ca lider în segmentul de management al flotelor auto, cu o cotă de piață de 27%, ceea ce înseamnă că mai este mult spațiu de creștere. Între timp, intenționăm să îmbunătățim serviciile oferite prin lansarea unor noi dispozitive inovatoare care au fost deja testate și utilizate de companiile noastre din cadrul grupului ", a explicat Ioana Grigore când a fost rugată să furnizeze detalii despre strategiile de dezvoltare ale companiei în anul 2017. "Am început anul cu lansarea unui nou program pe piața românească -" Connected Care "- care va creste fiabilitatea și siguranța flotei și care va reduce TCO, în special în ceea ce privește întreținerea autoturismelor. În plus, anul acesta vom lansa o platformă online disponibilă clienților noștri actuali ", a spus directorul comercial al companiei.