COMPUS DE
Monica Dona
27.4.2022
No items found.

Daune și Asigurări

CE TREBUIE SĂ FACEM LA LOCUL ACCIDENTULUI SAU ÎN 24 DE ORE DE LA APARIȚIA DAUNELOR

RAPORTARE DAUNĂ

Pentru instrumentarea rapidă a dosarului de daună, evitarea blocajelor de natură legislativă și pentru ca dvs. să vă bucurați de mobilitate continuă este important ca daunele să fie raportate către Business Lease România în termen de 24 de ore de la momentul apariției acestora, prin intermediul Business Lease Service Line +40 727 .367 .367. Veți primi în urma acestui apel, un SMS cu toate informațiile necesare pentru deschiderea dosarului de daună.

În situația în care autovehiculul este nedeplasabil contactați Business Lease Emergency Line - 0799.005.151 pentru a primi asistență în vederea transportării autovehiculului pe platformă către cea mai apropiată unitate service din rețeaua de parteneri și, apoi, Business Lease Service Line, +40 727 .367 .367, pentru a primi informațiile necesare pentru deschiderea dosarului de daună.

CE DOCUMENTE TREBUIE SĂ COMPLETAȚI LA LOCUL ACCIDENTULUI

În cazul în care dauna este provocată de un terț, trebuie să aveți în vedere următoarele:

• Completați Formularul de Constatare Amiabilă de Accident împreună cu conducătorul autovehicu­lului implicat în incident;• Solicitați Procesul Verbal și Autorizația de Reparație emise de către cea mai apropiată secție de Poliție Rutieră, în situația în care nu se poate stabili responsabilul pentru incident ('vinovatul'), dacă în eveniment sunt implicate mai mult de două autovehicule sau dacă evenimentul este soldat cu vătămări corporale.

Având în vedere că, ulterior, în procesul de avizare, vor fi necesare fotografii ale daunelor, și doar în măsura în care este posibil, puteți avea în vedere efectuarea acestora înainte de ridicarea autovehiculului:

  • Fotografii din cele patru colțuri ale mașinii. Numărul de înmatriculare trebuie să fie vizibil în toate imaginile,
  • Fotografia cu seria de șasiu, eventual poansonată,
  • O imagine cu kilometrajul de la bord,
  • Poze clare cu avaria/ avariile- Pentru a evidenția dimensiunea acestora plasați degetul lângă daună/ zgârietură

Găsiți în articolul de aici exemple și detalii legate de fotografii.

DESCHIDEREA DOSARULUI DE DAUNĂ

• lndiferent de forma accidentului, cu status vinovat sau nevinovat de producerea acestuia, pentru rapiditatea instrumentării, deschiderea dosarului de daună se face exclusiv în baza poliței CASCO (Asirom); Seria, numărul poliței CASCO și perioada de valabilitate a acesteia vă vor fi comunicate după raportarea daunei la Business Lease Service Line +40 727 .367 .367, via SMS.

• Conform procedurii Business Lease - Asirom pentru efectuarea constatării nu vă sunt necesare polița CASCO sau împuternicire;

• Pentru ca procesul de avizare a daunei să fie realizat fără întreruperi, este important să pregătiți fotografiile necesare.

  • Fotografii din cele patru colțuri ale mașinii. Numărul de înmatriculare trebuie să fie vizibil în toate imaginile,
  • Fotografia cu seria de șasiu, eventual poansonată,
  • O imagine cu kilometrajul de la bord,
  • Poze clare cu avaria/ avariile- Pentru a evidenția dimensiunea acestora plasați degetul lângă daună/ zgârietură
  • Imagini după următoarele documente: CI, Permis, Talon, documentele în caz de accident – Constatare amiabila, Proces Verbal poliție, Autorizatie de reparație

Găsiți aici exemple și detalii.

• Avizarea daunei se va face online, pe site-ul ASIROM, urmând link-ul de aici.

PROGRAMAREA ÎN SERVICE pentru REPARAȚII DAUNE

Programarea în service se va realiza pe site-ul Business Lease, după deschiderea dosarului de daună pe site-ul ASIROM. Vă rugăm să selectați din meniu, opțiunea Programează autovehiculul pentru reparații daune.

Business Lease România colaborează cu o rețea națională de unități service selectate pentru reparații. După înregistrarea dosarului de daună și completarea formularului de programare a autovehiculului pentru reparații daune veți fi contactat pentru a fi îndrumat către cel mai apropiat punct de service.

În cazul autovehiculului nedeplasabil ridicat de platformă, vă recomandăm completarea formularului cu menționarea Unității Service unde a fost transportat autovehiculul.

Pentru orice detalii suntem la un email distanță - damage@businesslease.ro

Lasă-ne să te contactăm

Lăsați-ne contactul dvs. și vă vom suna
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.