COMPUS DE
Cristi Vieru
30.9.2015
No items found.

Business Lease își lansează oficial operațiunile în România aducând un nou model de a face leasing operațional - Better Care

România este a cincea țară din Europa Centrală și de Est în care Business Lease se extinde. „Same Cars, Better Care” reprezintă abordarea Business Lease privind piața din Romania a serviciilor complete de leasing operațional.

Better Care este diferențiatorul principal al ofertei Business Lease, stabilind totodată standarde de referință în domeniul leasingului operațional full service.

„Avem o prezență puternică în Europa Centrală și de Est, iar decizia de extindere în România a fost luată după evaluarea minuțioasă a pieței locale, la dezvoltarea căreia vrem să participăm și la care putem să contribuim la fel cum am făcut-o și în alte țări", a declarat Philip Aarsman, Managing Director Business Lease România.

„Credem că mașinile sunt aceleași peste tot, dar oamenii fac diferența, prin urmare livrăm cel mai important serviciu - mai multă grijă față de clienți. De aici provine motto-ul nostru - Same cars, Better Care!”, a spus Philip Aarsman.

Perspectiva comercială

Strategia de acces a pieței locale, prin achiziția unui jucător puternic, diferă de cea aplicată în alte țări, unde, de obicei, Business Lease a construit companii greenfield.

„Am folosit diferite terminologii, notând astfel faptul că am avut parte de compatibilitate, că împărtășim aceleași principii de business pe care ni le-am propus în colaborarea cu clienţii”, a adăugat Philip Aarsman.

La momentul preluării de către Business Lease, Fleet Management Services gestiona un portofoliu de peste 120 de clienți cu un total de 3.000 de contracte: 800 de contracte de leasing operațional și 2.200 de contracte de management de flotă. În limbajul utilizat în domeniu, un contract reprezintă un autovehicul. De asemenea, la finalul anului trecut, FMS înregistra o cifră de afaceri de 4 millioane de euro.

În prima parte a anului numărul contractelor de leasing operațional a crescut cu 15%, în urma intrării în portofoliul de clienți a unor noi companii precum General Electric, Discovery, Piraeus Bank sau Wolters Kluwer.

„La nivel internațional Business Lease are drept clienți companii cu o prezență multinațională și regională în Europa Centrală și de Est. Una dintre aceste companii este General Electric, care a devenit clientul nostru și pe plan local”, a spus Philip Aarsman.

Investiții pe termen lung

În urma preluării, prima parte a anului 2015 a fost dedicată procesului de tranziție și realizării noilor investiții ȋn domeniul operaţional din România. Acestea au avut ca obiectiv implementarea unui nou sistem informatic, actualizarea proceselor de business, mutarea sediului central într-o nouă clădire de birouri, derularea cursurilor de specializare pentru angajați, elemente necesare pentru a construi o rețea națională și a putea livra servicii superioare calitativ către clienți.

„Anul acesta ne-am ocupat cu precădere de internaționalizarea proceselor de lucru și de introducerea sistemelor Business Lease. Unul dintre proiectele noastre principale este Care Online, o investiție care va duce la digitalizarea serviciilor Business Lease și care va fi lansată anul viitor”, a declarat Philip Aarsman.

Noi servicii

„Observăm că piața are ca și criteriu primar de selecție prețul, fiind urmat apoi de criteriul calității serviciilor. Suntem convinși că abordarea noastră, Consultative Selling, are rezultate mai bune și acesta este și modelul nostru de business. Nu furnizăm doar o cotație de preț, ci întâlnim clientul, îi listăm cerințele și îi sugerăm soluția potrivită pentru el, chiar dacă asta ar putea însemna că deocamdată nu are nevoie de serviciile noastre”, a spus Aarsman.

Prioritare în planul de investiții al companiei la intrarea pe o nouă piață sunt trainingurile pentru echipă, pentru implementarea filosofiei Better Care și pentru a asigura livrarea unor servicii de calitate ridicată și constantă pentru clienți.

După implementarea propriilor sisteme și finalizarea investițiilor, Business Lease urmărește lansarea mai multor servicii dedicate clienților, care vor optimiza comunicarea și raportarea către client a parametrilor flotei pe care acesta o utilizează.

Piața de leasing operațional

La nivel de profil al clienților, studiile interne realizate de Business Lease în cele șase țări în care este prezentă arată că cerințele legate de mobilitate sunt în mare măsură similare, diferențele fiind dictate de legislația diferită, specificul activității clientului și nivelul de dezvoltare al infrastructurii.

În ceea ce privește statusul pieței de leasing operațional din România, cu un total de 52.000 de autovehicule, Business Lease apreciază că există posibilitatea unei creșteri rapide, având în vedere că în piețe în care acest serviciu a ajuns la maturitate vehiculele contractate prin leasing operațional au ajuns chiar și la 75% din totalul vehiculelor utilizate în scop comercial, după cum este cazul Olandei.

„Credem că din ce în ce mai multe companii vor apela la acest serviciu pentru a se putea concentra pe activitatea proprie. În România piața are perspective și are nevoie de calitate și de specializare a serviciilor, iar dacă condițiile economice se mențin și, tendințele de creștere economică își urmează cursul, piața nu are unde merge decât în sus”, a spus Aarsman.

Statistici Business Lease = Better Care

Sistemele amintite anterior, aflate deja în exploatare în țări precum Olanda, Polonia sau Ungaria, permit Business Lease să genereze statistici în funcție de modul de utilizare al flotei de către clienți și să optimizeze apoi serviciile.

Sistemele puse la dispoziția clienților Business Lease monitorizează parametrii autovehiculului, precum consumul de carburant. De asemenea sunt monitorizate și numărul de amenzi de circulație, incidența daunelor sau reparațiilor neprogramate. Statistica indică faptul că un consum de combustibil mai mare este direct corelat cu o rată ridicată de accidente sau de reparații, având un efect de bulgăre de zăpadă asupra cheltuielilor, conducând la un cost ridicat al mobilității.

Factorul CARE al filosofiei Business Lease este esențial în acest caz, obiectivul comun fiind reducerea cheltuielilor de mobilitate. În acest sens, Business Lease oferă soluții de reducere a cheltuielilor, precum cursurile de condus ecologic pentru șoferii care apasă prea tare pedala de accelerație.

Despre AutoBinck Grup: www.autobinck.com

Business Lease Group este filială a AutoBinck Group. Cu sediul central în Haga, AutoBinck are activități în opt ţări europene și 50 de subsidiare împărțite în patru divizii principale: Distribuție de automobile & Retail, Leasing, Piese de schimb & Accesorii și Smart Mobility. Portofoliul său cuprinde importatori și dealeri auto pentru principalele mărci auto, o companie internațională de leasing și o divizie de distribuție pentru piese auto. AutoBinck investește și în noi modalități de mobilitate. Grupul are 2.000 de angajați, iar cifra de afaceri anuală a ajuns la finalul anului trecut la aproape 900 de milioane de euro, ceea ce face din AutoBinck unul dintre cele mai mari 20 de grupuri din industria auto din Europa.

CONTACT

Lăsați-ne contactul dvs. și vă vom suna
Mulțumim. Mesajul dvs. a fost recepționat.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Mulțumim. Mesajul dvs. a fost recepționat.
Oops! Something went wrong while submitting the form.