„Prin performanța sa susținută Business Lease a obținut premiul Frost & Sullivan pentru Inovație de Produs 2015”, potrivit companiei independente de cercetare de piață Frost & Sullivan.
În raport Frost & Sullivan au menționat: „Analiza noastră arată clar faptul că Business Lease a indentificat provocări cheie ale pieței și și-a construit propriile produse...demonstrând o abordare superioară în analiza și interpretarea nevoilor consumatorilor, prioritizând oportunitățile de business și construind o strategie de produse și service prin care livrează valoarea adăugată clienților.”
Cea mai inovativă companie de leasing operațional din Europa până în 2018
Pe 29 iunie Business Lease a fost premiată în cadrul ceremoniei a avut loc în Londra. Acest premiu ne dovedește că suntem pe drumul bun către atingerea țelurilor noastre, de a deveni până în 2018 cea mai inovativă companie de leasing operațional din Europa”, a declarat Stijn Otten, director de Inovație al Business Lease Group.
Analiza independentă, realizată de Frost & Sullivan, a pieței de Leasing & Management de Flote, realizarea cărei a durat mai multe luni, este un studiu detaliat care include multiple interviuri dedicate. Cercetarea are ca nucleu cinci criterii principale, la care Business Lease a înregistrat cel mai mare punctaj.
Business Lease furnizează o serie de produse și servicii care ajută clienții în reducerea costurilor operaționale, să obțină servicii rapide fără inconveniente, să își optimizeze flota auto și cheltuielile lunare aferente, să crească gradul de mobilitate al flotei și să genereze venit adițional. Business Lease furnizează toate acestea pentru clienții săi luând în considerare impactul de mediu și social cauzat de creșterera numărului de vehicule de pe șosele. Acest lucru face ca produsele și serviciile companiei să fie unice în piață.
Mai puține mașini pe șosele
Business Lease are ca prioritate optimizarea flotelor prin creșterea mobilității fiecărei mașini în parte și nu prin creșterea numărului de autovehicule în sine, ceea ce aduce clientului o rentabiliate a investiției mai mare. Top managementul, inclusiv directorul general și directorul financiar, promovează strategia proactivă de consiliere a clienților pentru reducerea numărului de autovehicule din flotă, dacă acest lucru ajută la optimizarea mobilității.
Compania dorește reducerea numărului de autovehicule din trafic prin reducerea dimensiunilor flotelor clienților săi și prin eliminarea elementelor ineficiente. Acest lucru poate reduce veniturile generate de fiecare client însă asigură fidelizare și atragere de clienți noi. Multe companii au abordat Business Lease pentru serviciile de consultanță de flotă auto și finanțare de flotă după analiza propunerii de optimizare a Business Lease. Acest lucru a adus o percepție pozitivă de brand a Business Lease în rândul clienților săi.
Mai multe automobile electrice
Business Lease nu urmărește doar reducerea numărului de autovehicule de pe șosele ci lucrează și la introducerea de mașini electrice în flota sa. Având un procent ridicat de autovehicule electrice în flotă, Business Lease a încheiat parteneriate cu producători pentru a promova și furniza autovehicule electrice în sistem de leasing operațional.
Urmărind aceste țeluri de optimizare, compania dorește o satisfacție ridicată pentru clienții săi în utilizarea serviciilor de leasing operațional și management de flote auto. Astfel că menținerea calității relațiilor cu șoferii, proprietarii de flotă, furnizorii, angajații și societatea ca actor principal este esențială.
Analiza independentă realizată de Frost & Sullivan a pieței de Leasing și Management de flote arată clar faptul că Business Lease a indentificat provocări cheie ale pieței și și-a construit propriile produse și servicii luând în considerare nevoile clienților, viitorul mobilității, iar această abordare a crescut calitatea serviciilor și prin urmare și valoarea adăugată livrată. Business Lease demonstrează o abordare superioară în analiza și interpretarea nevoilor consumatorilor, prioritizând oportunitățile de business și construind o strategie de produse și servicii prin care livrează valoarea adăugată clienților.