COMPUS DE
Monica Dona
14.2.2023
No items found.

2022, un an cu creșteri pe toate reperele de business

Compania a obținut anul trecut cel mai mare scor NPS (Net Promotion Score) în cadrul evaluării clienților în Sondajul privind satisfacția clienților. Acesta a urcat în 2022 la 71, în creștere cu 18% față de anul precedent. Flota finanțată a fost, de asemenea, în creștere cu 13,5%, iar flota de rent a avut o rată de ocupare de 93% la nivelul întregului an.

În general despre business

"Principalele noastre obiective în 2022 au fost consolidarea portofoliului de clienți și retenția acestora, dar și menținerea echipei de consultanți. Am fost foarte mulțumiți în acest an de evaluarea primită din partea clienților și a colegilor noștri. În cadrul evaluării NPS am obținut un scor de 71, ceea ce reprezintă un mare pas înainte față de anul trecut, când scorul obținut a fost de 60 de puncte. Pe de altă parte, angajații noștri au acordat 69 de puncte în eNPS, menționând printre aspectele pe care le apreciază cel mai mult atmosfera de la birou și relația cu colegii, ceea ce, după perioada de lucru la distanță, a fost nu doar o surpriză plăcută, ci și confirmarea faptului că strategia noastră, cultura deschisă și valorile companiei Business Lease, care au în centru grija pentru oameni și dezvoltarea acestora, sunt apreciate de angajații noștri.” Philip Aarsman, Director General Business Lease România.

Flota finanțată a crescut în 2022 cu 13,5%

„Întrucât 2022 a adus noi provocări pentru afaceri la nivel mondial, companiile și-au concentrat atenția asupra activităților esențiale și au externalizat activitățile care nu au legătură cu acestea, investindu-și resursele cu prudență. Leasingul operational a fost vedeta acestei perioade, deoarece a ajutat companiile partenere să rămână flexibile și să își aloce bugetelor pentru investiții mai importante. Acest lucru a dus la o creștere de 13,5% a flotei finanțate de Business Lease România în 2022.” Oana Iancu, Director Comercial Business Lease Romania

Deși anul trecut nu a fost afectat direct de pandemia de coronavirus, problemele au persistat în producția de vehicule și piese auto, precum și în lanțurile de aprovizionare, din cauza conflictului ruso-ucrainean. „Ca urmare, comparativ cu anul 2021, am avut un număr mai mic de terminări, în mare parte datorită creșterii perioadei de livrare pentru autoturisme noi la o medie de 6-9 luni și ca urmare a prelungirii contractelor existente. În ceea ce privește raportul de terminări față de contractele noi, vorbim în 2022 despre un număr triplu de comenzi noi față de mașinile vândute până acum," a subliniat Oana Iancu, Director Comercial Business Lease Romania

În prim plan serviciile de închiriere pe termen scurt

Întârzierile cauzate de perturbările la nivelul lanțurilor logistice care au cauzat extinderea termenelor de livrare pentru autoturisme și piese de schimb au adus soluțiile de externalizare flote și mai mult în centrul atenției. Pentru a veni în sprijinul clienților în aceste perioade a fost dezvoltat un nou produs, Business Lease SMART, care să le permită acestora să acopere aceste perioade într-un buget confortabil și, în acelasi timp, să beneficieze de flexibilitatea impusă de proiectele derulate. „Flota noastră de rent include o mare varietate de mărci, vehicule nu mai vechi de 1 an, a atins anul trecut o rată de ocupare de 93%. Rezultatele obținute, dincolo de a fi influențate de contextul favorabil din piață, au la bază investiția noastră constantă în construirea unei flote care să asigure diversitate de brand și siguranță în orice moment.” Georgiana Lefter, Head of Remarketing, Rent & Supply Chain

Externalizarea managementului flotei

Anul trecut a venit și cu o creștere a numărului de cereri de externalizare a managementului flotelor. A fost un semnal pentru noi că toate creșterile de prețuri asociate întreținerii autovehiculelor și presiunea asupra bugetelor au forțat organizațiile să caute soluții de externalizare. Pentru noi „o prioritate a fost securizarea parteneriatelor noastre, dar și menținerea unui nivel de servicii aliniat la standardele noastre de calitate”. Mircea Ungureanu, Head of Operations Services

Lasă-ne să te contactăm

Lăsați-ne contactul dvs. și vă vom suna
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.