Rezultate Chestionar de Satisfacție Clienți
ÎN PRIMUL RÂND MULȚUMIRI
Începem prin a mulțumi pentru disponibilitatea de a completa Chestionarul de Satisfacție Clienți din prima parte a anului acesta.
Acest proiect este extrem de important pentru noi deoarece ne ajută să corectăm și să îmbunătățim tot ceea ce facem pentru a vă pune la dispoziție servicii calibrate pe așteptările dumneavoastră.
Apreciem timpul dvs. și, pentru aceasta, vrem să vă răsplătim fidelitatea, dedicarea și implicarea cu un drive test high class. Astfel că, prin tragere la sorți, veți putea câștiga săptămânal un drive test de un weekend cu noul nostru vehicul full electric – BMW i3.
Excellent: Nota 9-10 Very good: Nota 7-8
Good: Nota 5-6 Fair: Nota 4
Poor: Pentru fiecare ”Poor” se scad 100 de puncte din total acumulat
DESPRE REZULTATELE DE ANUL ACESTA și ÎMBUNĂTĂȚIRI
În ansamblu, în prima parte a anului 2019, față de perioada omonimă a anului 2018 am înregistrat o creștere de 11% a gradului de satisfacție și de 12% în privința disponibilității dumneavoastră de a ne recomanda, fiind astfel pe primul loc în grupul BLR, înaintea Slovaciei, Cehiei, Poloniei și Ungariei.
Cel mai des clienții noștri apreciază disponibilitatea angajaților Business Lease, rapiditatea cu care aceștia răspund, respectarea promisiunilor, dar și cunoștințele acestora și abilitatea de a soluționa situațiile apărute.
În privința proceselor am reținut nevoia de a îmbunătăți sistemul de returnare a vehiculelor și ofertele de rent. Drept pentru care toamna acesta pregătim împreună cu partenerii noștri SGS un workshop care are în centru procesul de returnare a vehiculelor. Totodată, am înnoit parcul de rent și vă putem pune la dispoziție vehicule cu an de fabricație 2019, la prețuri extrem de competitive (ex. Opel Corsa de la doar 9 euro/ zi). Puteți consulta oferta completă aici.