Rezultate Chestionar de Satisfacție Utilizatori

ÎN PRIMUL RÂND MULȚUMIRI

Începem prin a mulțumi pentru disponibilitatea de a completa Driver Satisfaction Survey (DSS) din prima parte a anului acesta. Chestionarul DSS se transmite ori de câte ori experimentati serviciile Business Lease și evaluează satisfacția dvs. legat de livrarea vehiculului, lucrari de intretinere si reparatii, anvelope, auto de inlocuire, asistenta rutiera. Parte din KPI-ii angajaților Business Lease, rezultatele din Driver Satisfaction Survey înseamnă feedback autentic pe baza căruia calibrăm strategia noastră de Client Service, extrem de importantă pentru noi ca business.

Având în vedere rata mică de răspuns și pentru că este extrem de important pentru noi să avem un număr cât mai mare de feedback-uri reluăm rugămintea de a ne acorda câteva minute din timpul dumneavoastră pentru completarea chestionarului. Mai mult, vă răsplătim  fidelidatea, dedicarea și implicarea cu un drive test high class. Astfel, până la final de noiembrie, prin tragere la sorți, veți putea câștiga saptămânal un drive test de un weekend cu noul nostru vehicul full electric- BMW i3.

PENTRU EVALUAREA NOASTRĂ OBIECTIVĂ…

Credem că este important să cunoașteți reperele din scala de evaluare pentru ca feedbackul dvs. să fie înregistrat corespunzător. Astfel, pentru fiecare:

Excellent – sunt alocate (+100) de puncte (Nota 9-10 în sistemul de evaluare românesc)

Very good – (+80) de puncte (Nota 7-8)

Good – (+40) de puncte (Nota 5-6)

Fair – (0) puncte (Zero) – Nota 4

Poor – (-100) de puncte (Pentru un reper notat cu ”Poor” se scad 100 de puncte din total)

DESPRE REZULTATELE

Deși numărul de emailuri transmise a înregistrat creșteri constante, rata de răspuns la chestionarele Business Lease a rămas între 19% și 30%, din pacate sub ceea ce ne propunem pentru a avea un feedback elocvent pe reperele pe care le sondăm prin intermediul acestuia.

Rezultatele noastre, precum și numărul de răspunsuri înregistrate pentru fiecare serviciu sondat pot fi găsite în graficele de mai jos. Este însă important să spunem că toate observațiile dvs. sunt analizate și se transpun în măsuri pentru îmbunătățirea activității noastre.  Ca urmare anul acesta am optimizat fluxul pe livrarea vehiculelor și am continuat auditările service-urilor partenere pentru a putea menține standardele înalte în livrarea de servicii suport.

Cunoaștem toate aspectele de îmbunătățit pe care ni le-ați semnalat cu privire la schimbul de anvelope și experiențele legate de mentenanță și reparații și lucrăm consecvent și constant la îmbunătățirea acestora.

 

 

Contacteaza-ne