Daune și Asigurări

Data: 27.04.2022
Autor: Monica Dona

RAPORTARE DAUNĂ 

Daunele trebuie să fie raportate către Business Lease România în termen de 24 de ore de la momentul apariției acestora, via Business Lease Service Line +40 727 .367 .367.

În cazul în care autovehiculul este nedeplasabil se va contacta Business Lease Emergency Line – 0799.005.151, iar ulterior Business Lease Service Line +40 727 .367 .367, pentru a obține informațiile necesare pentru deschiderea dosarului de daună.

CE DOCUMENTE TREBUIE SĂ COMPLETAȚI LA LOCUL ACCIDENTULUI

În cazul în care dauna este provocată de un terț, trebuie să aveți în vedere următoarele:

• Completați Formularul de Constatare Amiabilă de Accident împreună cu conducătorul autovehicu­lului implicat în incident;
• Solicitați Procesul Verbal și Autorizația de Reparație emise de către cea mai apropiată secție de Poliție Rutieră, în situația în care nu se poate stabili responsabilul pentru incident (‘vinovatul’), dacă în eveniment sunt implicate mai mult de două autovehicule sau dacă evenimentul este soldat cu vătămări corporale.

DESCHIDEREA DOSARULUI DE DAUNĂ

• lndiferent de forma accidentului, vinovat sau nevinovat, deschiderea dosarului de daună se face exclusiv în baza poliței CASCO (Asirom); Seria, numărul poliței CASCO și perioada de valabilitate a acesteia vă vor fi comunicate după contactarea Business Lease Service Line +40 727 .367 .367, via SMS.

• Conform procedurii Business Lease – Asirom pentru efectuarea constatării nu vă sunt necesare polița CASCO sau împuternicirea în original;

• Înainte de avizarea daunei, vă rugăm să realizați fotografiile necesare pentru avizare. Găsiți aici exemple și detalii.

• Avizarea daunei se va face online, pe site-ul ASIROM, urmând link-ul de aici .

• Programarea în service se va realiza pe site-ul Business Lease, după deschiderea dosarului de daună pe site-ul ASIROM. Vă rugăm să selectați din meniu, opțiunea Programează autovehiculul pentru reparații daune.

 

 

REPARAȚII DAUNE

Business Lease România colaborează cu o rețea națională de unități service selectate pentru reparații. După înregistrarea dosarului de daună și completarea formularului de programare a autovehiculului pentru reparații daune veți fi contactat pentru a fi îndrumat către cel mai apropiat punct de service.

Contacteaza-ne

  • Name
  • E-mail
  • Your message
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.