Most asked questions
Ați făcut pană
Aveți nevoie de ajutor imediat. Puteți să vă bazați pe ajutorul Business Lease 24/7. Contactați-ne la numărul de telefon 0799.00.51.51
Care este adâncimea benzii de rulare admisă pentru anvelopele mele?
Conform legii adâncimea benzii de rulare maxim admisă este de 1,6 mm. Business Lease înlocuiește anvelopele uzate cu anvelope noi atunci când indicatorul de uzură este egal cu cau mai mic decât 2 mm pentru anvelopele de vară și 3 mm pentru anvelopele de iarnă.
Când trebuie să schimb anvelopele?
Conform legii trebuie să utilizați anvelopele corespunzătoare ori de câte ori carosabilul este acoperit cu gheață, zăpadă sau polei.
Trebuie să predau mașina. Trebuie să schimb anvelopele?
Nu, nu este necesar. Nu trebuie să faceți absolut nimic în acest sens. Puteți preda mașina fie cu anvelopele de iarnă, fie cu anvelopele de vară.
Mașina mea trebuie să ajungă la service
Mobilitatea dvs. este misiunea noastră. Bineînțeles că, pentru aceasta, o bună întreținere a mașinii este esențială, proces pe care încercăm să îl simplificăm căt mai mult pentru dvs. Vă puteți programa pentru o vizită la service la numărul de telefon 0727.367.367 sau via email la adresa driver@businesslease.ro
Îmi pot aduce mașina la service?
Vă rugăm contactați Call Center-ul BLRO pentru programare la numărul de telefon 0727.367.367.
Pot primi un vehicul de înlocuire dacă îmi aduc mașina la service?
Costurile sunt gestionate în funcție de contractul dvs. de leasing. Vă rugăm să contactați managerul dvs. de flotă sau Call centerul Business Lease la numărul de telefon 0727.367.367.
Pot beneficia de un vehicul de înlocuire în străinătate?
Desigur. În anumite cazuri, costurile pentru vehiculul de înlocuire sunt incluse in contractul de închiriere. Vă rugăm să contactaţi managerul de flotă sau call center-ul nostru la numărul de telefon 0727.367.367.
Cine suportă costurile cu vehiculul de înlocuire atunci când vehiculul se află în service?
Costurile sunt gestionate în funcție de contractul dvs. de leasing. Vă rugăm să contactați managerul dvs. de flotă sau Call centerul Business Lease la numărul de telefon 0727.367.367.
Unul dintre geamurile mașinii mele a fost spart
Vă rugăm să contactați departamentul Call Center la numărul de telefon 0727.367.367sau la adresa de email damage@businesslease.ro
Mașina mea a fost furată
Ne pare ră să aflăm acest lucru! Toate furturile trebuie raportate către poliție și către Call Center cât mai curând posibil (în termen de 24 de ore) prin telefon la numărul 0727.367.367 sau la adresa de email damage@businesslease.ro
Mașina mea este avariată
Vă rugăm să ne transmiteți orice avarie în cel mai scurt timp posibil (nu mai târziu de a doua zi lucrătoare) la Call Center 0727.367.367 sau prin email la adresa damage@businesslease.ro. Dacă mașina dvs. a fost avariată de o mașină neidentificaă, a fost spartă sau vandalizată, raportați incidentul la poliție.
Aș dori să solicit despăgubiri
Bineînțeles că este posibi! Descărcați Constat Amiabil.
Unde pot trimite cererea de despăgubire?
Îl puteți transmite la departamentul Avarii via email damage@businesslease.ro.
Am suferit un accident dar nu am avut la mine un formular de despăgubire.
Ne pare rău să auzim asta. Sperăm că dvs. şi pasagerii sunteţi în regulă. Puteţi descărca formularul aici!
Am dreptul la un vehicul de înlocuire în străinătate?
Desigur. În anumite cazuri, costurile pentru vehiculul de înlocuire sunt incluse in contractul de închiriere. Doriți să aflați mai multe detalii? Vă rugăm să contactaţi managerul de flotă sau call center-ul nostru la numărul de telefon 0727.367.367.
Cum predau mașina închiriată?
Vă rugăm să contactați colegii noștri din departamentul : 0727.367.367. Aceștia vor face toate demersurile necesare pentru ca dvs. să puteți preda mașina închiriată.
Trebuie să predau mașina și aceasta este avariată.
Dacă mașina în leasing este asigurată prin Business Lease, avariile trebuie raportate înainte de returnarea mașinii. Dacă mașina nu este asigurată prin Business Lease, atunci mașina trebuie reparată înainte de a fi returnată Business Lease. Vă rugăm să consultați protocolul de primire (Ghid returnare autovehicule).
Trebuie să predau mașina. Trebuie să schimb anvelopele?
Nu, nu este necesar. Nu trebuie să faceți absolut nimic în acest sens. Puteți preda mașina fie cu anvelopele de iarnă, fie cu anvelopele de vară.
Trebuie să predau mașina
Business Lease a implementat un protocol de recepție pe care îl puteți vedea pe această pagină. (Download Ghid).
Doresc să cumpăr mașina pe care o am în leasing
Este posibil. Tot ce trebuie să faceți este să contactați Specialistul nostru Remarketing pentru informații suplimentare.
Maşina are nevoie de service dar nu am primit nici un email.
Nici o problemă. Puteţi face o programare cu uşurinţă la CareOnline. Beneficii pentru dvs.: √ Maşina dvs. este preluată la momentul şi locul potrivite pentru dvs. √ Maşina este dusă la un service selectat √ Maşina vă este apoi returnată curată! Aveţi şi alte întrebări despre întreţinere? Sunaţi la Asistenta Clienti la numărul de telefon 0727.367.367.
Pot aduce maşina la dealer pentru service?
Vă rugăm să contactaţi Asistenta Clienti la numărul de telefon 0727.367.367 în acest sens.
Pot solicita costurile de întreţinere?
Da, puteţi! Descărcaţi formularul de despăgubire.
Aveţi pană?
Aveţi nevoie de asistenţă imediată. Vă puteţi baza pe sprijinul Business Lease 24/7. Vă rugăm să contactaţi asistenţa pentru defecţiune Business Lease Assistance la numărul de telefon 0727.367.367.
Anvelopele mele sunt uzate şi trebuie înlocuite
Vizitaţi furnizorul de anvelope şi verificaţi banda de rulare de pe anvelope. Anvelopele dvs. vor fi înlocuite dacă este necesar.
Vremea este încă frumoasă. Pot schimba anvelopele mai târziu?
Puteţi schimba anvelopele mai târziu. Totuşi, vă sfătuim, să faceţi deja o programare la furnizorul de anvelope unde sunt depozitate. Dacă nu vă amintiţi la ce furnizor sunt depozitate anvelopele, vă rugăm să contactaţi Asistenta Clienti la numărul de telefon 0727.367.367.
Încă nu am primit un email referitor la schimbarea anvelopelor.
Vă rugăm să contactaţi Asistenta Clienti la numărul de telefon 0727.367.367. împreună vom afla unde sunt depozitate anvelopele şi unde putem programa schimbarea acestora.
Când trebuie să schimb anvelopele de iarnă?
Recomandăm să montaţi anvelopele de vară undeva în perioada 1 martie 1 mai. Dacă nu aţi primit încă o notificare de schimbare a anvelopelor, vă rugăm să contactaţi Asistenta Clienti la numărul de telefon 0727.367.367.
Unde sunt depozitate anvelopele mele?
Anvelopele dvs. sunt depozitate la furnizorul care v-a schimbat anvelopele anul trecut. Dacă nu vă amintiţi unde sunt depozitate anvelopele, puteţi contacta Biroul Recepţie Service, 0727.367.367.