Daune și Asigurări

Date: 27.04.2022
Author: Monica Dona

RAPORTARE DAUNĂ 

Daunele trebuie să fie raportate către Business Lease România în termen de 24 de ore de la momentul apariției acestora. Puteți face acest lucru:

  • Via Business Lease Service Line +40 727 .367 .367 sau
  • Prin email, la adresa damage@businesslease.ro

CE DOCUMENTE TREBUIE SĂ COMPLETAȚI LA LOCUL ACCIDENTULUI

În cazul în care dauna este provocată de un terț, trebuie să aveți în vedere următoarele:

• Completați Formularul de Constatare Amiabilă de Accident împreună cu conducatorul autovehicu­lului implicat în incident;
• Solicitați Procesul Verbal și Autorizația de Reparație emise de către cea mai apropiată secție de Poliție, în situația în care nu se poate stabili responsabilul pentru incident (‘vinovatul’), dacă în eveniment sunt implicate mai mult de două autovehicule sau dacă evenimentul este soldat cu vătămări corporale.

DESCHIDEREA DOSARULUI DE DAUNĂ

• lndiferent de forma accidentului, vinovat sau nevinovat, deschiderea dosarului de daună se face exclusiv în baza poliței CASCO (Asirom);
• Conform procedurii Business Lease -Asirom pentru efectuarea constatării nu vă sunt necesare polița CASCO sau împuternicirea;
• Puteți efectuat raportarea daunei urmând linkul de aici.

• Pentru raportarea corectă, puteți consulta materialul de aici
• Fotografiile pentru raportarea daunei trebuie să urmărească recomandările de aici.
• Programarea în service se va realiza pe site-ul Business Lease. Vă rugăm să selectați din meniu Programează autovehiculul pentru reparații daune.

REPARAȚII DAUNE

Business Lease România colaborează cu o rețea națională de unități service selectate pentru reparații. După înregistrarea dosarului de daună/ completarea formularului de programare a autovehiculului pentru reparații daune veți fi contactat pentru a fi îndrumat către cel mai apropiat punct de service.

Contact us

  • Name
  • E-mail
  • Your message
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.